Monday, March 22, 2010

BEN*CINTA*

Dalam bercinta komunikasi adalh penting..bagi aku kalau tak ade komunikasi, bercinta 10 tahun pun xgune..sbb bet me, psgn tuh mesti selalu gaduh or BERMASALAH..kadang2 aku xpaham psgn yg kurang berkomunikasi nih..b'coz both of u are in love, so aku rase mmg patot la korg b'komunikasi..huhu..aku rase xperlu la nak sorok ape yg ko rase..marah, benci, sakit hati, bengang..bgtau je..as long as kiter share...itulah guna nye psgn dlm hidup kiter..kiter boleh share ape yg kiter rase..maybe when with family kiter xleh nk buat tuh sume..b'coz with family, we have some limits utk kiter jaga..sbb bg aku, ble kiter miscommunication pastu simpan lelame..ape yg kiter xsuke, kiter xcakap..end up, memakan dri..sbb psgn kiter still buat bnda yang kiter xsuke..bg aku mmg sgt penting la komunikasi...aku paling xsuke orang yg jarang communicate, pastu ngamuk xtentu pasal ble jadi sesuatu..what the....???by this time, psgn aku belum la ader lagi yang aku xsuke n aku xbgtau dia..sbb aku xnak sakit mate tgk bnda yg aku xske dia buat..sbb perangai dr BERCINTA la yang akan m'bawa terus ke GERBANG PERKAHWINAN...if before kawen, ko TAK HABES kenal lagi hati budi psgn korang, maka PERKAHWINAN korang nnt akan jadi xseindah mane pn..hoho...renung2kan lah...
*NOBODY'S PERFECT IN THIS WORLD*
*WHAT U GIVE, U GET BACK*

No comments: