Monday, January 11, 2010

mode : ntah pape

Monday blues..huhuh...
monday jer mule la penyakit "M" aku dtg..nape ye?..maybe environment keje xmenarik..
xde mate untuk dicuci n maybe xde org utk dibahan..(hopefully dpt keje lg baik after this)..
this morning, anta my sis g practical training..dekat jer ngn opis aku..hehe..at first dia cm nervous r..tp aku pn dlu cm tu..tp luckily i'm with my 2 other frenz..so xde la seram sgt..
mase 1st2 masuk practical dlu, aku documentation dept..org jual bli umah bagai..aku phm abes plak psl umah ni kn...tp best la..then, aku kna tukar dept admin..aku pn xphm..aku admin, tp wat function cm golf, matta fair (kedaung nk mati kot!!)..tp dpt pengalaman baru..ngeee~~
tp kn aku praktikal xsame ngn org lain, sbb kudrat kami digunakn sepenuhnye oleh syarikat..(cm haram..xbaik r weh)..at first xpat allowance, tp aku mintak..jahat giler aku..tp last2 sume dpt..baik giler kn?..hahahha...aku tau!!mcm2 la experience..dpt knal sorg dak laki nih dia lukis plan kt opis sebelah..tp dia budak baik..(nape la xjmpe cinta aku dlu..hahha..lame sket b'cinta)..aku baik2 je ngn dia..aku pn xde bf..ape lg..gomar la..hahhaa.
smbg blik sal adek aku..hehehe ..tetiba cte sal aku..huru hara...my sis nih cuak r gak pg td..pastu aku suh check everything yg kna bawak..especially kad matrik n report book..pastu aku anta dia g tmpt tuh..sampai2 je kt sane lg bbrpa minit kul 8 tp kunci lagi (itulah budaya sykt melayu..dtg lmbt dr jam punch card mereka)..aku pn tgu..smpi la de sorg kakak ni dtg..then aku nmpk ader lg 2-3 org lagi dak praktikal lain..so, aku blah je la..semoga adek aku bekerja dgn baik n jd pekerja yg berkaliber (cm aku kot..wakakaka!!)..


p/s : good luck to u my sis...ape2 call aku..nti aku dtg dgn segera..hahaha

(weh!tp kn arini baru dpt jmpe cintaku pg td..jmpe jap je..anta laptop..rindu kot ngn dia..seharian xjmpe..nmpk sgt aku ni xleh kawen ngn askar,ssh nk jmpe ni yg buat aku sakit jiwa..damnn!!!hikhikhik..rindu u syg --> mishh u)

No comments: