Tuesday, January 12, 2010

~HaRi Yang meMenaTkan~

Holla...ngeee~~
semalam mmg hari yang sangat memenatkan..byk sgt keje + byk sgt bnda kna update..huh!!pnat giler...tp dalam bz tuh sempat lagi facebooking..hahahhaha..itu wajib..rase xlengkap dri ble tade facebook...nak plak semlm kna g jmpt my sis, practical training..jnji kuar kul 5.30 last2 tgu sampai kul 5.40..b'sapau seyh tgu (aduhhh..da r pnat)..sbr yolah..pastu ptg tuh blik duduk jap pastu terus m'bersihkn dri..sebab nk layan cte balqis kat tv3..then, sementara tgk tv tuh, cm da layan da mate..since layan last episode cte ank betung tuh lagi mate da cannot handle anymore..tp ku gagaghi jugak..last2 tros port tmpt tdo depan tv..konon nk try tahan smpi cte "awan dania" la..tp hampeh..(mintak maaf la, en.bantal da memanggil..hehe)..pstu b4 9.30 da tdo kot..tp kn mase aku tdo, tetiba mmbr aku as tu call..conversation nyer cmni (smbil mate t'tutup) :

ask : kak ko tdo ker?
aku : haah,pnat la..asal?
ask : ko ader no hp k.wati yg dulu same blaja ngn kiter kt merlimau tuh?
aku : (dlm kebingungan) ha?..da b'tahun kot xcontact..mane ade..ko nk watpe?
ask : xde pe..saje je nk contact dia..ok xpela..nk tnye tuh je..
aku : okay (tp tertanye2 lagi nape ask carik k.wati tuh)

Pastu aku da mls nk pk..mate aku yg da sediakala menatuk nih aku troskan..yela niat yg murni kn?..sape xnk..hihihi..that's all..tp smpi pagi ni, aku t'fikir2 nape si ask tuh carik k.wati yg last aku jmpe dia tahun 2005..pelik an?..





No comments: