Tuesday, July 13, 2010

Holaaa....!!

Hello readers!!
seems like cam dah lame giler tak update blog..huhu
sbb macam2 sangat masalah yang timbul.Bulan JUNE 2010 memang banyak dugaan untuk diri aku. Kadang2 rase cam putus asa nak hidup. Kesian kan? But life must go on. Aku berdoa semoga hari2 yang mendatang lebih baik dari hari2 yang telah aku lalui.Hmmmm...
Umur pun da meningkat, tapi ape yang aku kejar still lagi tak tercapai. What a life!hadoii..Jelous rase tengok ramai orang dapat ape yang diorang cita2kan. Tp on me, maybe depends on their usaha jugak kot. Sebab rezeki tak datang bergolek..;)
Tapi serius skang rase life cam empty, people come n go in my life. Ade yang datang plak bawak berbagai2 masalah. But i just lend my ears untuk support ape jugak yang korang nak cerita. Am i a good friends to you? Kehidupan sekarang pun biase2 je. Takde ape yang menarik. Still banyak lagi yang perlu dikejar dan dibina. Bagi aku, ape yang aku ade skarang dah cukup, tp aku just nak penuhi sikit je kemahuan hidup. Enjoy pun da kurang sikit, bagi merealisasikan impian banyak pihak. Aku banyak duduk kat rumah fikir ape yang patut dan xpatut aku buat. Sebab aku manusia biase. Senang terpengaruh dan dipengaruhi.
Ok la guys. Sampai sini dulu. Nanti cerita lagi. XOXO

If you would create something,
you must be something.
Johann Wolfgang von Goethe

No comments: