Monday, February 1, 2010

me, myself & i

setelah pelbgi halangan ditempuhi, kiter sudah sampai ke tahap ini...
Mr.Chinta masih bersama diriku hari ini, esok & maybe selamanye..
dirinya amat bererti untuk diriku...hanya dia yang memahami diri ini malah sikapku yang degil kadangkala...maaf & ampun dipinta, kerana pernah n maybe selalu membuatkn dirimu b'kecil hati dengan diriku..(sorry, xsengaja Mr. Chinta)...huhuh...byk dugaan yang telah ditempuhi bersama..yang baik n juga yang buruk...yang suke mahupun yang duka...
Mr. Chinta ku terlalu bererti dalam hidupku...dengan perkenalan dirinya, hidupku berubah serta merta...yang buruk semua jadi baik...semata2 untuk dirinya...perubahan diriku semuanya untuk menggembirakan dan membahagiakn sidia...thanks syg, coz treat me n be with me when i need u..(love..love..love)..dia banyak mendidik ku..xkira dari segi kehidupan, perhubungan, percintaan & persahabatan...dengan sabar & tenang dia mendidik, walaupun kadang2 diriku degil dan suka membantah...mase n tenaga yang dikorbankan amat berharga bagi diriku..

thanks syg coz being my love...nothing much to say..but i know that i really2 love you until my last heartbeat.happy anniversary yang ke 2 tahun~!!!!semoga hubungan kiter kekal selamenye..terima kasih Mr. Chinta ku..!!!!

1 comment:

Anonymous said...

tahniah!..and well done!..
anda begitu bertuah kerana mempunyai pasangan bercinta yang 'willing' berkongsi segalanya bersama anda..tak dinafikan semua pasangan bercinta inginkan kekasih sepertimana kekasih yang anda dambakan..anda juga harus ingat,langit tak selalunya cerah..perjalanan hidup kita masih jauh..perlbagai onak duri yang bakal anda tempuhi di masa akan datang..tiada seorang manusia pun tahu apa yang bakal berlaku esok hari..
yang pastinya kekasih anda juga menyayangi,mengasihi,mencintai anda sepenuh hatinya....
"sayangilah dia sepertimana anda disayangi..."
semoga percintaan anda kekal dan berbahagia hingga akhirnya..wallahualam...